söndag 17 februari 2013

Tjosit!

Blev förkyld IGEN!
Hur är det möjligt??
Jag har ju inga förskole-snor-barn i min närhet längre?
Är så himla osugen på snörvel och host och elände :(

Hann med en mysig utekväll med gamla kollegor iallafall - alltid kul att träffas.
Kvällens - stövletter från Clarks, jeans Esprit, chiffontunika, julklapp från Lillasyster, Indiska (tror jag).
Kan verkligen rekommendera Esprits jeans, finns i olika längder, modeller och till ett facilt pris.
Jag tycker också att det är superfräckt med jeans med häng, som är smala runt vad och fot, men har vidd runt mage, höft (läs tex Please), men jag tror INTE att min figur rimmar väl med det modet, dessvärre.

De här däremot, Five från Esprit, varianter på den modellen har jag haft i över tio år.
Sitter som en smäck!

Sen är det tyvärr bara att vänta ut den här eländiga årstiden. Drar till nord-Norge ikväll, där är det också mörkt och kallt, men vackert ändå.
Tur att det finns goda vänner runt om en, vi fick komma och dricka ett glas vin och knapra lite snacks igår eftermiddag. Det muntrar upp. Och drömmar om en Rom-resa till hösten?:)


PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar