söndag 24 februari 2013

Never ending story...

Det tar typ ALDRIG slut:(
Ett irriterande knaster uppstår när jag ligger på rygg och ska sova.
Som om någon försiktigt tuggar knäckebröd inne i bröstet på mig.

Och vad gör man en lördagskväll när man är confined to one´s bed?

Vilken tur att det är massa uttagningar till melodifestivalen då!
Första gången som jag har följt alla. Vad säger inte det om mitt oerhört spännande liv...?
Och min personliga favorit alla gångerna har varit Per Andersson.

De inskickade bidragen har varit bäst;)

Här från Göteborgsomgången:

Ordinary Family.
(Barnen är helt underbara )

Och Per Andersson är ett komiskt geni. Som kan sjunga:)


 Kolla bara in en bild av  ena killen i Modern Talking. Riktigt snyggt, eller hur?

Så om ni missade Carsten Malmqvist igår, så kommer han här:


Enjoy!


PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar