söndag 10 februari 2013

Faktiskt bra vinterväder...

Jag gillar att promenera med ett kul radioprogram.
Alltså nedladdat, så jag kan lyssna från min Ajfoon.
Det var faktiskt riktigt juste promenadväder i helgen, inte någon sol, men lagom kallt (fast jag hade förstås behövt långkalsoner) och ganska så vindstilla.

Jag har appen Run Keeper, så man kan se hur länge, hur långt och var man har promenerat.
Rätt kul:)

 Det är lite synd om änderna som har en så liten plaskdamm utan is nu. Och ännu mer synd var det om dem igår,  för de kom så förhoppningsfullt simmande mot mig när jag gick förbi.
Men inte hade jag någon andmat med mig.
Jag ska försöka ta med mig något nästa gång, som en riktig tant ska.

Och så planerar jag vilka saker som ska ut på Tradera imorgon, det är dags igen:)
 Dags att dra efter andan inför en ny arbetsvecka, hej då helgen, du var bra, men för kort...

Man skuttar iväg till sitt stimulerande arbete.(Anna-Karin Elde)

PUCK ☼



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar