onsdag 10 april 2013

En dunjacka till sommaren?

Jomenvisst!
Jag gjorde slag i saken - jag beställde en tunn dunjacka att kunna ha i vår och sommar.
Är hjärtligt trött på att
a) frysa
b) inte kunna röra mig, för att jag blir som en stoppad korv när tjocktröjan är på under sommarjackan.

Provad.
Mycket skön, och med bra passform. Valde dock den större storleken, den sitter inte lika snyggt på då, men det blir luft under, och det går att trycka in en varm tröja också.

Lindex, 499 kronor, ett facilt pris tycker jag.


Och sen så satt jag ute en stund också.
Så länge det är ABSOLUT lä (på västkusten, mohahaha) och sol, så går det.
Med lite en jäkla portion god vilja, och en varm jacka.
Och se vad som spirar, till slut;


 Krokusar:)
 Så komsi-komsi solen, vi som är så goda vänner?


PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar