fredag 5 april 2013

Varma karameller

Apropå en kommentar jag fick på mina kollage med olika kombon, som jag gjorde för några dagar sedan - Sommarpartybilden.
Min kära syster undrade om man ska ha dunjackan över sommarklänningen, med tanke på den svenska sommaren, årets bästa dag enligt vissa?

Jodå, det ska man!
Här kommer några förslag - varma karameller:)


Om man börjar från vänster , tre jackor och sen de fyra nedre -

Kappahl, 599 kr, Svea, 1995 kr, Lindex, 499 kr,
Tenson, 2399 kr, Hemsedal nu 899 kr och över BPD 1925 kr en PUMA-jacka, nu 829 kr.

Passa på att fynda de dyrare jackorna nu, det är många som är nedsatta mellan 30 och 50 procent.
Och jag tror inte att det kommer att bli problem att använda dem i maj, juni, juli eller augusti heller.

PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar