söndag 7 april 2013

Att sega sig igenom en söndag....

Att sega sig igenom en söndag kan vara ganska skönt.
Eftersom jag är tämligen immobil för tillfället så uppskattar jag att bara få ha familjen här hemma så jag får lite sällskap.

Tänker ut vad jag ska Tradera ut under veckan. Skåpen bågnar, och alldeles för mycket hänger ensamt och oanvänt.
Mina garderober behöver lite luft, så en rensning vore bra är helt nödvändig!

Många plagg gillar jag, men av någon anledning så använder jag dem inte. (Obs- då talar vi inte om det som är för stort/ för litet. Vilket halva min garderob är).

Överflödig?

En kollega sa att hon använder på sin höjd 25 procent av sina kläder, resten får aldrig se dagsljus. Någonsin.

Nu sitter jag i soffan (igen) och tänker se gårdagens avsnitt av Mr Selfridge, jag missade det.
Det är en ganska bra serie tycker jag.
Om inte annat - de underbara kläderna!
Fantastiska.
Man förstår, att de första 10 åren av 1900-talet kallas La Belle Epoque...


Lovely, isn´t it?


Och nu,när jag är så hjärtligt trött på kyla, då kommer snöblandat regn. What?!


 Fast visst ljusnar det. Ändå. Lite?
PUCK ☼



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar