torsdag 10 juli 2014

Lite mer sommarfyndigt.

Vill visa två klänningar som jag har fyndat på rean, en superskön skjortklänning från danska Signal, och så underbara Helga, en handvirkad klänning från Yellow Ferry, som varit på tok för dyr för min plånbok tidigare, men som verkligen (VERKLIGEN) har fått fyndpris!

(Sålde samtidigt en älskad Molly på Tradera, som inte passar längre- tillskott i kassan, och så kan någon annan få glädje av den:)
Gillar!


Sunkig bakgrund och märkligt suddig bild, darrhänt av värmen?
Men ni ser lite hoppas jag? Längre bak än fram, vilket är toppen så man slipper visa småbyxorna för hela världen så fort man ska böja sig...
Mjuk bomullschambray, väldigt luftig och bekväm.


Och så den virkade, som får vänta lite tills värsta värmen har lagt sig:)


Liite orolig att mina överarmar skulle se ut som feta foreller i nät, men nej, klänningen är rymlig, och inte sådär toktajt som vissa klänningar tvunget ska vara just vid överarmarna. Why?? 


En riktigt vacker klänning tycker jag, snygg med sandaler nu, kommer att funka med stövlar eller kängor lite senare på säsongen.

Nu ska jag ligga riktigt stilla och sjuda här i värmen...
(OBS klagar dock INTE)

PUCK



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar