måndag 21 juli 2014

Vad ska jag välja idag?

Alltså - vilken strand?
Ack, vilket lyxproblem!
Och vilken tur! När värmen försvann lite för några veckor sedan tänkte jag att ah, synd, men jag har ändå kunnat njuta på kvällar och helger. Men så KOM DEN TILLBAKA! När jag har semester! Joy!

Så på helgerna, väljer jag strand med mannen (dit det går att köra bil, eftersom han måste sitta i stol) men idag tror jag det blir mitt egna favvobad dit jag cyklar, med solmadrass och bok.
 Mycket god sådan, återkommer!

Innan dess blir det dessvärre gymmet.... Måste försöka hålla ett visst stånd mot sommarens frestelser. 
Eller, jag gör inte alls det, och ergo - gymmet it is.
Svettig innan man ens har börjat.

Underbart i täppan- men för svettigt.
Det blir salta bad istället.


PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar