måndag 18 februari 2013

Here we go again....

Jag tillbringar en ohemul massa tid på sådana här ställen-
Flygplatser.
Den tiden är sedan länge sedan förbi när jag förknippade flyplatser med det ställe från vilket man avreser till en kul semester, och för att vila ut.
Nu är det The Office. Typ.
Men jag börjar också känna mig lite hemma på en del av dem.
Vissa gillar man INTE, vissa gillar man mer.
Det är inte okej att upptäcka att fler än hälften av incheckningsmaskinerna är Out of order och att damen i incheckningsdisken ser ut som om hon har svalt minst en citron. Samt att kön till säkerhetskontrollen ringlar sig längre än en brödkö i forna Sovjet.

Lyckades hackhosta mig genom natten, och det är lite svårt att känna pepp idag.
Men jag gillar mina nya jobb-brallor-
Derrick pant från Hunky Dory:)

Och sola, ho skiner:)
PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar