torsdag 31 januari 2013

Lång färd...

Häromkvällen började jag min färd till ett jobb.
Best case scenario skulle varit att det skulle tagit drygt fem timmar att ta sig dit, nu tog det nio!
Kul med vinterväder...

I vilket fall som helst, det kändes helt okej efter förrättat värv.
Men, nä snöoväder är inget kul.
Det ser vackert ut - på avstånd...

Tromsö

Men när man står där, i -15 grader, mitt i natten, och väntar på en taxi eftersom sista bussen har gått - då är det så lagom kul.

Jag längtar ständigt efter detta -

Lofoten



Sol och blå himmel, och ljumma vindar.

Flekkefjord
Här hade det åtminstone klarnat upp lite grann.

Och så mina föresättningar att leva sunt. Suck.
Influensan satte ett effektivt stopp, eller åtminstone fick jag jag en rejäl paus, från träningen.
Sen börjar jag mina dagar så fint -
looking good, eller hur?

För att senare under dagen gå över till det här....


Är iallafall väldigt nöjd med mina UGG!

Sinnessjuk klack,  jag vet, men, sulan är inte halkig och de är gosiga inuti med fårludd.


PUCK ☼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar