måndag 21 januari 2013

Till handling!

Börjar rensa.
Saker som kan Traderas, inte för mycket pengar, det är inte det jag är ute efter, men det bär mig EMOT att slänga kläder.
Ska kanske packa och lägga till UFF, eller nåt?
Har ingen att ge kläder till, alla mina vänner är så himla slanka, så mina stackars paltor funkar inte på dem....

Nåja det är bara att börja.
Så smått.

Under tiden provar jag även, och kommer på fina kombos av det jag redan har.
Alltid nåt.
 Det är bra att ha några färdiga sådana på lager.
Så står man inte där i panik- jag har INGENTING att ta på mig!
För det har jag ju uppenbarligen, dörrarna bågnar på skåpen...

Då är det bra att ha förberett lite.
Dinner with friends.
Dinner with lady friends.
Kundmiddagar.
Party.

Och så vidare.



PUCK ☼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar