fredag 6 februari 2015

Måste fixa lite bara...

Idag är det änteligen fredag igen!

Efter en lååång arbetsdag igår, så är det så fruktansvärt skönt att det alldeles strax är helg igen.
Var en tur i Norge och passade på att åka in till Gamle byn i Fredrikstad, har jobbat där massor av gånger utan att ta mig tid.
Verkligen fint! Arktisk kyla var det, mina knän (som stack fram mellan dunjacka och stövelkant) förvandlades snabbt till ispinnar, men jag ska se till att komma tillbaka när det blir varmare. Definitivt!


Jag lyckades att ta mig till gymmet idag också - check!

 Dagens pass...

Sedan fick jag upp en tavla, en konstplansch av George Barbier som jag beställt, via en hemsida där de ramar in riktigt snyggt.
Sonen och jag mätte ordentligt.
Gillar den!


PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar