måndag 16 februari 2015

Alla hjärtans dag

Ja, det blev ju en väldigt bra Valentin.
Den bästa någonsin, tror jag faktiskt.
Och nu kommer ett happy-happy-inlägg.
Känsliga läsare varnas härmed.

Vi började med en liten present, det ska man ju?
( Eller en fin blomma. Funkar också ) (( obs, SNITTblomma, inte krukväxt ))
Jag hade skickat iväg ett foto till en firma som förvandlar dina bilder till canvas, eller akrylinfattade, vilket jag valde.
 Bilden blev riktigt bra! Och inte var det dyrt, det enda man ska tänka på är att beställa i tid, då akryl tar lite längre tid.
 Men bilden kom till slut fram på fredagen, puh. Här


Och jag fick en kofta från Esprit, i bikerstil. Varm och fluffig, gillar den! 
Rätt modell, rätt storlek, rätt färg:)

Sen unnade jag mig en stund med Johan Ayvide Lindqvists senaste, Himmelstrand.
Som vanligt med Ayvide, den där spänningen som uppstår när det mycket vanliga och vardagliga Sverige möter det märkliga och overkliga. 


Och så var det Alla Hjärtans-överraskningen.
Annonserad i goood tid av sambon.
 Jag hade ingen aning vad det kunde vara, men det visade sig vara en Date Night av rang, med hotellövernattning, biobesök ( The theory of everything, se den!) och middag på en överraskande skön restaurang. Med lots of Cava. Och god mat.
Sen dansade vi natten lång.
True story. 


Funkade - stövlett från Scorett.
Så som sagt - happy, happy!


PUCK ☼
   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar