måndag 23 februari 2015

En liten tripp

Jorå, nu är det dags att ge sig ut några dagar.
Först Stockholm, och så avslutar jag med en kväll i Borås.
Det ni, det går inte av för hackor! :)

Och så ska jag försöka packa fem dagars kläder i en kabinväska, ööh.
Det innebär alltså fyra nights on the town, plus fyra dagars jobbkläder, och man vill liksom inte ha SAMMA varje dag.
Eller hur?
Gäller alltså att packa lätt och rätt.

(Och så har jag inte bil, så väskan ska släpas på bussar och tunnelbana. Ni hör den bekväma lantisen i mig.
JOBBIGT att inte kunna slänga in allt i bakluckan på bilen, utan att behöva bry sig om vidare logistik.)

Försöker tänka platta plagg...


Men jag har blivit så mycket bättre med åren.
När jag var ung packade jag för säkerhets skull ner hela garderoben (eller iallafall 96%), och så släpade jag.
Ja, släpade, ty detta var på den tid, då icke resväskor med hjul fanns i landet.

Mhm, så lite röd väska it is.
Here we come!

PUCK ☼

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar