lördag 10 januari 2015

Vill du fynda?

Jag har varit väldigt sparsam med att reafynda, då jag ju ständigt försöker tömma garderoben.
Ett par svarta användbara byxor från Esprit har det blivit, och så en rejält nedsatt klänning som jag tittade på redan i höstas, men avfärdade för prisets skull.
Men nu är den på väg hit!

Ja, och så lite nytt julpynt till nästa jul, på 70 %. Kanske inte så spännande att köpa nu, men kul att plocka fram sen, i december!

För den som är tittar kan jag verkligen rekommendera Isa Coutures rea, framförallt om man har turen att dra de lite ovanligare storlekarna, själv är jag standard, så det mesta är utplockat i mitt fall.

Till exempel finns den här supersköna klänningen kvar , read till 50 %, Bongo Dress. Köpte min i höstas, och gillar den verkligen!
(Trodde inte jag skulle kunna ha en sån här rak modell på klänning, men den är oerhört följsam och skön.)
http://www.isacouture.com/new-bongo-black-dress-second-female.html Här finns den.
 Och annat.
Även Villami har smått och gott, och mycket kvar.
Inte så känd webshop med lite av varje. Till exempel det här fina armbandet, 50% lägre pris.

Finns här

Och så butiken Nordljus.
Här finns ALLT.
Mattor, smycken, tavlor kläder, ja som sagt allt i en härlig färgglad blandning.
Rear mellan 30-70%.

Till exempel den här


Folk i Malmö.
30-40%.
Ovanliga märken och snabb leverans.
Klänning från Ingenue, perfekt för den (moi) som dras med en liten mage....

Klänningen
(Kolla även in Folks outlet, finfina grejor där också)

Dags att stormsäkra sig, ligga i soffan, äta popcorn och titta på film:)

PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar