tisdag 6 januari 2015

Pust. Garderobsrensar.

Jag garderobsrensar och det tar musten ur mig...
Allt ska ut på Tradera.
Elva auktioner har jag lyckats få igång.
E matt....Och det ska ut MER!

Måste göra rum i mina skåp, och min regel är att hänger det två år utan att användas måste det bort.
Och ska något nytt in, ska något annat bort.
Och så gillar jag verkligen återanvändningsidén.
Jag har ju själv hittat massor som jag verkligen är nöjd med på Tradera.

 Länk till auktioner:
http://gamla.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1531714

Har stärkt mig med att äta min egenbakade himmelskt goda chokladkaka... Stön.
(Gick lite overboard där tror jag, vill nog inte veta min blodsockerhalt just nu:S
Men gott, det var det.

I morgon - tillbaka till Grottekvarnen.
Suck. det var det, det...

PUCK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar