torsdag 22 januari 2015

3 dresses

Här är tre klänningar som jag gillar, två är inväntade på rea med is i magen, har betalat LÅNGT under vanligt pris för dem.
Den första är ett spontanköp från Berlin, där jag var i november.
Hade precis fått ett roligt besked och kände mig glad. 
Och det här är en glad-klänning!

Kort, vippig och med djurmönster.
Men den funkar, jag trivs jättebra i den:)

Från & other Stories

Den här klänningen väntade jag ut.
Till slut kom den på rea, men endast en stackars webshop hade kvar den i min storlek. Den nöp jag! Ha!
I en modell jag gillar, figursnäv, men i tjock trikå. Och inte svart, grafitgrå.

Kan kläs upp eller ned, beroende på tillfälle.

Inte så lätt att fota ryggen...
Från Malene Birger.

Och så värsta sitta med fingret-på-knappen-till-rean-börjar. 
En Greta, i min favoritmodell.
Lagom lång till mig, med trekvartsärm.

 Underbart tjockt buteljgrönt siden...


Nu hoppas jag bara på många tillfällen att få använda dem på, hrrmm...
Annars får jag väl strutta runt här hemma, och känna mig tjusig. 

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar