torsdag 27 mars 2014

Vårigt

Tittar runt lite på en ny skinnjacka.
Jag har en gammal och ganska sliten, som jag har använt och gillar mycket, men egentligen har den nog gjort sitt... 

En i lite ljusare brunt kanske...?
Esprit har den här i en fin nötbrun färg. 

En lite ljusare variant från Rock'n'Blue.
Jättesnygg, men betydligt dyrare än den föregående-


Sen som alltid, jakten på De Perfekta Jeansen.
Jag har tidigare hyllat Levis Curve ID, men jag behöver Bold Curve, och det verkar inte som om så många kör med dem. Det är MIDI nästan överallt, alltså mellanvarianten, för den som liksom är medelkurvig. 
Trist, då faller ju idéen med att man ska kunna välja utefter kroppsform. 

Fina, men fanns inte kvar i webbshopparna i min storlek.
Fick bli ett par helt ok från Esprit. Pålitliga som de är.

  
Inne och suckade över vår- och sommarkollektionen från Jumperfabriken.
Är de fina, eller?


PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar