fredag 14 mars 2014

De här funkar!


I mitt förra inlägg gnölade jag över Saker Som Inte Passar.
Men nu!
De här passar:
Jessica Simpsons klänningslinje.
Bara namnet känns ju SÅ töntigt. Jessica Simpson.
 En blond countrysjungande Barbie från USA.
Men titta hur hon ser ut - kurvig som tusan.
 (Och med en tendens att lägga på sig.)
Jag sprang på en av hennes klänningar i Tyskland på ett stort varuhus (a la Åhléns).
Funkade! Går in och ut, där det passar mig!

Se här:

In i midjan, och fint ut över höfterna.
För mig som är kort, också lagom långa, på dem jag har provat, strax över knät.



Klänningarna finns på nätet, jag vet inte om man kan köpa dem i Sverige faktiskt.
Men de går alltså att beställa.
Måtten finns angivna, så det är bara att börja mäta.
Tyvärr är frakten från USA ganska dyr, man får tänka på det, men det är oftast rejält nedsatta priser, så det blir inte så mycket ändå, i slutändan.
Väldigt bra!

Och sen så gillar jag de här...
Men de får förbli en önskan.

Vad sägs?
Fina, eller hur.
Också amerikansk nätshopping- Aldo Shoes. Men fönstershopping för min del...

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar