måndag 17 mars 2014

Träffar våren

Jag träffade våren i veckan. Och den träffade mig.
Hårt. Knaprar nu antihistamin för att klara mig. 
Lite trist, men tur att det finns medicin.

Sen blev det visst kallt igen, men då styrde jag glatt stegen söderut i Europa.
Missade dock att det INTE var mat på planet igår, bara en liiiten påse nibbly things.
Hällde i ett glas vin i den tomma magen ( det fick man nämligen på planet) så då hävdes iallafall det värsta kurret...

Hamnat i gigantiskt ( a la balsal, jag lovar, rummet är större än min första lägenhet) med en möbel lite ensligt utplacerad i vart hörn.
Mysfaktor? Nja, inte direkt. Men helt ok om det inte vore för att trafiken börjar köra med ett öronbedövande muller vid fem... Jaja, som man säger, "vila, det får man göra i graven".
Har en körig vecka framför mig, och sedan en lugn helg, hoppas jag!
Ser fram emot detta;)

 
PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar