måndag 10 mars 2014

Man börjar veckan

Jahapp.
En ny vecka i antågande.
Som inte är fullklottrad med "dos".
Nästa vecka blir stressig värre, det vet jag redan.

Och igår, söndag blev det ingen SÖNDAGSPROMENAD.
Förra söndagen asade jag mig minsann runt en mil i iskyla och snöblandat regn, men igår när det fina vårvädret bestämde sig för att hälsa på, blev det inget.
Jag lyckades få en sträckning i vaden på träningen i lördags (ajaj) så vis (nåja) av erfarenheten, så bestämde jag mig för att hoppa över min Sunday Walk igår.
Jag visste ju att det var salsakurs på kvällen, så det gällde att spara sig.

Salsakurs. Jorå.
Man har det inte i blodet, så mycket kan jag säga.

Och nu när det faktiskt är en vår att hoppas på, så blir man ju liite sugen på vårkläder.
Går försiktigt igenom garderoben, och lägger efter vart ut en del på Tradera.

Men inte skulle jag säga nej till lite nytt, som en skön, vårig outft som den här?

Ett par nya jeans i ljus tvätt, till exempel carrie Pipe från MAC, ett av mina favoritmärken.


 Tröja i härligt tuggummirosa, från ZARA.


 Funderar på att hoppa över Converse i år, och köra Palladium i stället?
De senaste jag hade, köpte jag 1994, så kanske ett litet 20-årsjubileum?





Och den här väskan från HM föll jag för.




PUCK ☼
   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar