onsdag 13 mars 2013

Vidare vitt..

Jag märker att jag har mer vitt omkring mig än jag trodde...

Gjort ett litet fynd, en vit härlig vårtröja (inte för att det är läge nu, buhuhu) i bomull.
Tycker att den påminner väldigt mycket om Hunky Dory, men till ett betydligt bättre pris.
 Plus att jag hittade den på en outlet till 25% lägre pris, än i vanlig butik.
Märket är Monrow.

Visst är den lik Hunky Dorys Star Knit?

Känns riktigt skön också!

Sen kunde jag inte låta bli att fota en överbliven amaryllis från i julas..
Och tavla av min syster i bakgunden. Har två pendanger som hänger mittemot varandra.
Ska visa en annan gång:)


En bukett utslagna vita tulpaner - de vackraste tycker jag.
Och sen fick jag upp ett fastlagsris till slut.
Vita fjädrar.
Men det såg lite väl asketiskt ut, så det fick bli ett gäng ceriserosa också...

Köpte två söta små tuppar igår, som ska hänga i riset till påsk.
Jag är inte alls lika mycket påsk-fascist som juldito, men påskpynt - det måste jag ha!

PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar