måndag 18 mars 2013

Gamla godingar

Man behöver inte köpa nytt hela tiden.
I try to tell myself...

Apropå bekväma skor -
La Naturalista från Spanien. Bekväma skor alltså!

La Naturalista

Finns i många roliga färger och modeller, men jag gillar plain. Svart,platt:)

I helgen pajade mina gamla trotjänare från Vagabond. Dem har jag kunnat gå i med mina hälsporreinlägg hur långt som helst utan att få ont....
Jag har lagt ut mina snygga högklackade stövletter på Tradera. Så fräcka och sköna, men jag kan inte gå i dem med min häl än... Så e re.

Har lite middagar och tillställningar framför mig.
Kanske den här gamla fina klänningen kan få tjänstgöra igen?

Är så himla otränad för tillfället, så "floaty dresses" får det bli.
Den här är i en diskret färgställning, men vidden och broderierna gör att den känns väldigt festlig ändå.

Magic Dress
 
Och så håller jag tummarna för att min Frozzy packs som jag har beställt, ska komma idag!
"Snabb leverans" betyder tydligen inte samma sak för alla...
MÅSTE få dem innan tolv imorgon, för de ska de in i min bil och åka iväg på möte med mig.


Frozzy Pack - fiffig matbox som kan frysas så ligger liksom kylklampen inne i lådan. Gör att mackor inte blir mjuka och gojsiga under dagens lopp, och salladen håller sig fräsch.
Himla fiffiga, och jättefina i många färger.

PUCK ☼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar