måndag 11 juli 2011

Strandhäng...

Igår kväll samlades vi, ett gäng på stranden och hade knytis.
Eftersom initiativtagarna fyllde år, hade de bakat en alldeles underbart kladdig chokladkaka som de bjöd på.
MUMS!
(Jag bekänner mig till att vara en kakaoman av rang...)
Själv hade jag gjort Leila Lindholms marockanska burgare som jag lyckats hålla hyfsat varma, till vi kom fram.
Supergoda, med tomat, kryddsmör och fetaost.
Hade däremot fått tag i världens underligaste pitabröd. Stenhårda och sega. Vi fick trycka ned maten i dem med våld, men sen höll de iofs.
Någon form av gummiprodukt?
Det här är Leila, inte jag då...

En riktigt härlig kvällsutflykt, tack vänner, och grattis igen:)
Eftersom jag arbetar denna vecka, kände jag mig nödgad att fixa till mig lite, inför dagens arbetslunch.
När jag städade garderoben för någon vecka sedan hittade jag en klänning som jag köpte till en 40-årsfest för några år sedan. Den har varit vilse i min garderob ganska länge, men fick komma fram idag.
Håll  i hatten nu- BILD på Dagens outfit:

Klänning från Nanso, underklänning från Cream och skor från Vagabond.
Min garderob behöver städas oftare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar