onsdag 6 juli 2011

Behärskning!

Jag har INTE shoppat!
Men det tog emot.
Spenderade dagen med min gulliga mamma i ett realiserande Göteborg.
För en gångs skull shoppade mamsen loss, och jag agerade bara Personal Shopper.
Vi tillbringade ungefär två timmar i Gudrun Sjödéns fina butik, där mamma provade sig igenom ett otal plagg.
Gudruns kläder passar verkligen min mor, både till färg och form, så det var min själ inte lätt att välja.
Men sen kunde jag inte motstå en linneklänning med byxa till, i en härlig hallon- och blåbärsfärg. Egentligen inte alls min stil, men det satt fantastiskt bra, välsytt och i en superskön kvalitet.
Men- jag stod emot!!
(Har i och för sig legat och vänt och vridit mig halva morgonen i ånger.)
I need help:)

Och fina, fina skor...

(Alla bilder lånade från Gudrun Sjödén)

1 kommentar:

  1. Men OM de finns kvar nästa vecka s var det meant to be.

    SvaraRadera