torsdag 27 februari 2014

Nu blir det sådär igen...

Om man målar om staketet, ser fasaden skröplig ut.
Om man slipar om vardagsrumsgolvet, ser trappan skruttig ut. 
Och sådär är det. Börjar man på ett ställe måste man fortsätta. Det går liksom inte att tvätta ETT fönster. Då ser man hur horribla de övriga är. 
(Min strategi är alltså att inte tvätta dem. At all)

Nu har jag fått byta ut mina köksstolar, och jag är SÅ nöjd!
Men jag vill ha en till. Som pricken över i:et.
 "Köp den" säger Snällsambon.
"Oooh,men den är dyyr" tänker jag. 
Ska suga lite till på det.
Men sen. När badrumsrenoveringen är klar! Och om det finns några sekiner kvar.
(Inte så troligt...)
DÅ. Med en stol till kommer köksmöbeln att se SÅ mycket bättre ut.
Fast jag kommer nog att behöva ett nytt bord också...

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar