tisdag 28 januari 2014

Eeeehh, shoppa lite?

Lite reashopping blev det likväl.
Jag har saknat en "finjacka" att ha, som inte är lika supertunn som min Chill Norwaykappa, som visserligen är i ull, men ungefär av samma tjocklek som en papperservett. Under sex-sju grader, och man fryyyser.
Och det är inte alltid man vill kava fram i dunparkas.
Jag äger visserligen en kortare, nätt dunjacka från Jackpot, men har man kavaj, hänger den (kavajen alltså) liksom fram under jackan. Not so pretty.

Så om man vänder och vrider lite på det, kan man faktiskt säga att jag behöver en jacka till. Typ.
Och så hittade jag den här fuskpälsen på Esprit, som inte bara hade 50% på originalpriset, utan även 20% på det! Då blev ju jackan nästan gratis!
Eller hur?

Lagom lång :)
Och lagom pris - 400 kronor.

Och så ett par partybrallor från Love Forever - nedsatta från 999 kr till 300!
Svarta, med glitterpaljetter:) (man får dra in magen lite, men äh, vad tusan!)

Bild från Love Forevers hemsida

 Dessvärre bytte jag ut kvällsmaten mot världens godaste marängtårta som svägerskan bakat, så det blir att dra in magen mycket...
Men det var ju ändå barnkalas:)

PUCK ☼
,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar