söndag 9 juni 2013

Söndagsmummel

Igår var en ljuvlig dag, och jag hade laddat för samma success idag.
Så blir det mulet?
Men jag gnälller inte, för den här försommaren har redan slagit förra sommaren med flera hästlängder:)

Låg på altanen och lyssnade på podradio igår på eftermiddagen.

Hade det vääldigt mysigt:)

Har fixat födelsedags-och studentpresenter till diverse ungdomar.
Bara one more to go!
Det är inte lätt att välja "rätt" present.
Jag menar, vilken 19-åring blir glad över "en vacker glasskål"?
Eller det klassiska- en uppslagsBOK?
Egentligen borde man presenta bort ett flak öl och en tusenlapp.
Men då kanske man inte blir så poppis hos mor o far;)
Nåja, nu har jag gjort så gott jag har kunnat...

Dagen boktips:
Fristående fortsättning på Inger Frimanssons "Råttfångerskan".

"Det kalla landet".
Precis lika bra, psykologisk triller (?) som den den tidigare boken.
Sen så väver Inger Frimansson skickligt in vissa karaktärer från andra romaner också, vilket är lite kittlande och spännande.

Rekommenderas- välskrivet!

PUCK ☼




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar