lördag 29 juni 2013

Nytt fynd:)

Fyndat (ja!) en verkligt underbar klänning.
Vitt, tjockt siden.
Klänningen från Greta har känts lite hypad, men jag föll direkt när jag provade den.

Eftersom den har en pytteliten dragning i tyget (som knappt syns) fick jag den till ett mycket facilt pris.
Är nöjd!

Klänningen går att bära både med och utan det breda skärpet som följer med.
Jag vet också att många har tyckt att just den här modellen är lite kort - om man inte har fantastiska spiror - men för mig som är såpass kort själv, blir den perfekt!

Här utan skärp.
Då känns den plötsligt lite mer 60-tal tycker jag.





(Om man undrar varför jag ser något knäande ut, är det för att jag egentligen inte klarar högklackat just nu, tog bara på mig dem när jag testade klänningen:)

Ska nu åtegå till att heja på packande , ej packad, sambo.
Imorgon blir det ferie!


PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar