onsdag 26 juni 2013

Kan man se nördigare ut?

Nä. Man kan nog faktiskt inte det...
Tänkte pröva mina vingar ( läs KNÄ) och ge mig ut på en cykeltur, i ett strålande väder.
Och behold, hur ocool kan man egentligen bli??
Tur att jag är en medelålders tant som vet sina begränsngar.

Dagens outfit:
Hjälm från 2002. Använd en dag av dottern, sedan övertagen av mig.
Shorts.
Way över min shortsgräns, men jag ville få lite sol på benen.
(Shorts ÄR verkligen inte min byxa!)
Men det funkar inte att motionscykla i kjol.
Träningsjacka Casall.
Skor Reebok. Aaaasgamla.

Ja, herregud...

Dock, en underbar cykeltur på 1,7 mil som gick galant!
Fick tillochmed upp flåset.
Så här har ni en som marscherade raka vägen till Sportbutiken idag, och inhandlade vadderade riktiga cykelbyxor.
Nu jäklar!

Och så ser jag ju SÅ mycket tuffare ut i dem!
 Eh....;)



PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar