fredag 7 juni 2013

Fina...

Här är några riktigt fina klänningar i en ganska romantisk stil, från gotländska Branting.
Tyvärr lite dyrare, men vackra!

Mina favoriter är de som har linne mixat med bomull - skönt!

Söt sommarklänning, jag däremot måste akta mig för klänningar med den urringningen.
Det blir liksom lite mer än man kan önska....

Den här är jag väldigt förtjust i - äger den själv.
Underbar korallfärg!

Skönt och lite slappt.

Den här är också fin!
Gillar snörningen, och letar efter att den ska dyka upp på Tradera.

Dock är de flesta av Brantings kläder snarare små än rymliga, så i val mellan två storlekar skulle jag rekommendera den större.
Framförallt överarmarna (min svaga punkt) brukar kunna vara ganska snäva.

Blir nog Branting på studentskivorna nästa vecka!


PUCK ☼








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar