torsdag 1 september 2011

Ta-tam-ta-tamtam-tamtam-taaamtada-tadamta-tamtam-tamtada!

Hemma igen.
Från en soligt och varmt Paris.

En av Europas vackraste städer, javisst.
Men gudsigförbarme, vad de krånglar.
"No, pardon madame, cést ne pas possible."
Jag kan den frasen nu.
Men maten är god, och vinet underbart.
Jag har frossat i fois gras. (Undrar hur många stackars gäss som har fått sätta livet till för min skull, gulp)
Jag har druckit champagne med utsikt över Eiffeltornet.
Jättehögt!
Jag har strosat i Fina Butiker, med Stora Priser och PYTTEsmå kläder.
Skulle förmodligen behöva olja in hela mig för att ens komma i deras största size.
Så det gör inget att prislapparna inte var för min plånbok.

Men jag ska investera i ett par Spanx iallafall. Helt klart ett juste sätt att kunna klämma in sig i en liten tight sak, och ändå kunna äta middag.
Kan Oprah och Gwyneth, så kan jag!
Supersnyggt!
Kanske inte lika charmerande utan kläder uppepå, skulle man hamna i en romantisk situation, får man väl försöka krångla av sig dem i smyg.
Om det går?
Har använt såna där hålla-in-strumpbyxor några gånger.  Att gå på toaletten i dem, kräver sin kvinna. Det är därför jag styrketränar:)
Sexigt?:)

Hemma igen. Det är skönt.
Och det är gott med gåslever!
Kupolen på La Coupole.

En liten Dagens, eller kvällens egentligen, från i måndags-
Klänning Odd Molly, underklänning Cream, skor Swedish Hasbeens, leggings Esprit, kofta Benetton



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar