torsdag 6 november 2014

Partytajm igen!

Om lördag.
Partytajm.
Har tre klänningar jag väljer mellan:
Tiger
Joli Dress

Second Female
Bongo Dress

Och så en superfin, men lite väl snäv klänning från Rutzou.
Nån av dem ska jag väl lyckas brotta mig ner i. Har dock endast hittat ETT par ankelboots jag vill ha, och de är over my budget, snyft.
Har jobbat som en dåre den här hösten, så då vill man ju kunna unna sig. Men med ett hus (utan tak) = slukhål, så måste jag besinna mig. Tyvärr!

Börjar bli snurrig, bokade in mig på hotellet där konferensen INTE var, nu i veckan. Och upptäcker det tio minuter innan första session. Trots att jag läst programmet upprepade gånger, så nä, min hjärna ville inte ta in det rätta namnet.
Först när jag upptäckte att det var VÄL lugnt på hotellet jag befann mig på, så insåg jag.
Rask taxifärd till rätt hotell, tackolov bara några minuter bort med bil, och jag hann, puuuh....
Bara att se glad ut, och låtsas som ingenting.

Annars e ja trutt. Jettetrutt.

PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar