söndag 16 november 2014

Att börja en ny vecka

Har haft en skön helg.
Så bra som jag hoppades på. Vi dukade upp lite mys på fredagskvällen, årets glögg från Blossa, lavendel, vilket jag tyckte lät oerhört mysko, men som, surprise, var riktigt god!
Sedan mumsade vi oss igenom diverse godbitar...

Yep, it works!


Och så igår, äntligen, min födelsedagspresent. Kristina från Duvemåla.
Så vackert. Jag har inte sett musikalen, och inte heller lyssnat mig igenom den någon gång, men det var faktiskt tre och en halv timmes njutning.
Och en klump i halsen på slutet, när astrakanen faller ur Kristinas hand... Snörvel.

Så var det långfrukost på hotellet, och spatvagning innan resan hem. Som gick via IKEA!
 Där vi och resten av alla människor på västkusten fanns. Kändes det som.
Hittade vad vi sökte iallafall!
Plus lite annat. :)

Tror ni tonåringen hänger in allt fint nu?


Sedan fick vi söndagsmiddag hos svärföräldrarna, mums, och vilken lyx att få sätta sig vid dukat bord.
Bliss.

Jag känd att jag BEHÖVDE en sådan här helg efter den senaste tiden. Där allt gått i 200 knyck. En gammal männska som jag blir så medtagen.

En får si hur denne veckan ska gå.
Vila får en göra i graven, som di gamle sa.


PUCK ☼
  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar