onsdag 12 november 2014

Alltså....

Hur kan en vecka bara få börja så här?

Jag är snuvig, har ont i halsen och har huvudvärk- förkyld! Igen??
Mitt dumma knä gör ONT och har svullnat upp.
Jag får inte de besked jag vill få. Typ.
Taket blir aldrig klart. (Vädrets fel)
Min DUMMA webbkamera strejkar när jag Skypar, och INGEN, inte ens maratonskypande tonårsson fattar hur man ska få den att fungera.
Epic fail. 

När ska det bli flow igen?
När?!

End rant.

Men inte så kul när man längtar till helgen redan på måndag 11.15...

Är lite sugen på att skymningskura med glögg. Tycker alltid att det är gott i november, men brukar dessvärre ha ledsnat lagom till advent.
Till glögg passar inte bara pepparkakor med ost, utan också dadlar med bacon runt, åh så gott!
Och brie med blåbärshonung. 

Men till det blir helg igen får jag gneta på..
Tröstshoppade idag ett stycke blyertsgrå blus.
Låter dödstrist (passar my mood) men är riktigt snygg!
KappAhl dessutom, så ett mycket facilt pris. 


PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar