torsdag 20 november 2014

Mumsimums

Igår kväll - en helt vanlig astrist onsdag- var vi ute och åt, på en japansk restaurang jag inte besökt tidigare.
Och, Gott im Himmel. supergott, men vi fick stappla hem, ty vi beställde liite för mycket mat... Som liksom inte gick att låta bli att äta upp. 
(Lite brända av när vi var på en tapasrestaurang senast, och alla tapas var, visserligen supergoda, men så itsy- bitsy små, att man knappt kunde se dem. Ni vet som såna där godisminihamburgare?
Känslan när man ger en hundgodis till en riktigt sugen labrador. En nanosekund i munnen.)
 
Nope.

Nå!
Gott och trevligt igår iallafall.
Och märkligt nog, proppmätt vid sänggående - vrålhungrig i morse när jag vaknade.
Hur blir det så?

På mig- varm och go Tigerklänning, den i ull som jag tvättade i tvättmaskinen med andan i halsen.
Jo, lite kortare blev den men med tanke på att jag är ett äpple hög, sådär, så funkar den. Och stretchig och skön är den.


 Stövlarna är också toppen, platt häl, framsida av mocka, och baksidan av stretchigt tyg. Löser vadproblemet på ett fiffigt sätt!


Kommer inte ihåg var jag hittade dem tyvärr, de har hängt med ett tag. Vintage, ni vet;)

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar