tisdag 18 november 2014

Glädjer mig!

Jo, en sak.
Vår toa på nedervåningen som dykt upp lite då och då i mina funderingar.
Den är klar!! Oh, joy! 
Jag blir på RIKTIGT glad när jag går in där.
Det blev inte så bra som jag hoppades, det blev bättre! 

Från deprimerande aprikosfärgat 80-tal, till fräsch fungerande gästtoalett. 
Nu kan vi sitta med belåtet leende och armarna i kors när främlingar använder toan. Istället för att huka vid dörren och hojta instruktioner för spolning till stackaren där inne.


Så här började vi. Efter första slitning av tapet och golv. Ni kan se den förtjusande kulören på mattan, runt toastolen...


Ja, och nu ser det ut så här!
Tack vare hängiven sambo och några hjälpande proffs. 

Badrumsmöbler från IKEA, toalett från HAFA. 
Väggar från Alloc. 
Och golvet från Forbo.

Som sagt- nöjd:)

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar