måndag 16 juni 2014

Hurra!

Vi gjorde det! 
48 timmars detox, med råsaftjuicer, passerade grönsakssoppor och tio (10) träningspass!
En bootcamp. Hemma. 
Utan att fuska! Jag är jättestolt!
Utfört av MIG, en kvinna vars enda motion hade varit att strosa i butiker, och lyfta kaffekoppen/vinglaset/pralinen till munnen, om hon hade fortsatt, som hon en gång började.

Men tidens tand är hård, och jag har insett att man inte kan vara lika vårdslös med sin kropp som för tjugo år sedan.
Min kropp är mitt tempel. Typ.

Och min sambo var med i båten.
Underbara mänska, jag hade inte fixat det på egen hand. 

Känner jag mig vackrare, friskare och smalare nu?
Njaä.
Men stoltare:)

Schema: Jogging, styrketräningx3, yoga, cykling, jogging, Pilates, styrketräning, cykling.
Matsedel: Ingen;) Jodå, faktiskt, råsaftjuicer, renande? soppor, nötter, bär och lite frukt. Och grönt te. :-/



PUCK THE HEALTHY




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar