tisdag 24 juni 2014

En ovanlig midsommar

Firade midsommar på en beachklubb i Nice.


Utan sill, potatis och jordgubbstårta.
Och utan det svenska vädret också, i och för sig.
Åt nylagad medelhavsfisk och drack ohemula mängder rosevin, tittade när de andra dansade, medan jag själv långsamt vaggade i takt. 
Min dåliga vad klarade inte träningsmängden från förra helgen, utan har belönat mig med en rätt katastrofal bristning. Jag kan bara gå obehindrat i högklackade skor, så nu har jag trippat runt i det i en vecka... Tur att jag tränat MYCKET genom åren...
På att gå i klackar alltså. 

Men annars var Nice Nice- sol, blå himmel, god mat, gott vin, massor av människor som inte kan något annat språk än franska.
Men jag försökte att parla så gott det gick. 
Fynd- klänning, kavaj och topp. 
Antal minuter shopping- ca 38.
Så effektivitet- here I am!


Aj lööve sis pitch!

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar