måndag 30 juni 2014

Fyndar. Och sommar. Och såna grejor.

Och så har man gjort några juste fynd iallafall.
You will see.
Fast jag har inte direkt trillat omkull av sommarrea än, liksom inget sådär som jag supertrånat efter, förutom klänningen som jag hittade på 50% rea förra veckan. På Kastrup! Oh joy.

Men sen är det lite ditt och datt, av annat som jag sysselsätter tankarna med.
Födelsedagspartyt. Utomhus. I Sverige. Vi räds inte det svenska vädret vi.
Gudbarnet som kommer hem efter ett år i annat land.
Jobbrelaterade utmaningar.
Renoveringstankar. (Snaaart är det klaaart)

Tänker hela tiden att SEN, när DET är gjort, DÅ!
Vilket är rätt värdelöst, man lever ju upp livet under tiden. Som man väntar.

Och så träffade jag min gamla goda väninna i helgen igen. Love her!
Glömmer nästan bort hur intressanta diskussioner vi har, och hur roligt vi har, mellan varven vi ses. Och så lagar hon alltid så god mat!
Nu ska vi ses snart igen:)

Och en vacker dag, in a distant future, ska jag ha semester!


Och efter regn kommer (oftast) sol. 

PUCK






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar