torsdag 24 april 2014

När Tradera är som bäst. Och annat bra.

Jag håller fortfarande på och garderobsrensar... Och lägger ut det som är värt att sälja på Tradera. Och det mesta köps.
 Inte för så stora summor, men jag gillar tanken - att det kommer till användning. Alltid gläder det någon, och jag får fikapengar:)

Och se mitt senaste fynd!
Topp från Rützou, för en spottstyver!
(Tradera, den också.)


Och se där på fötterna - mina nya Clarks-pumps, i färgen Nude.
Har en liten mjuk kudde under trampdynan, så de är ganska gåvänliga.
Anlände i en vacker skolåda.

Gick upp en halvstorlek som ni ser.
Något rymliga när man tar på dem, en maratonmiddag senare - not so much.
Man vill liksom inte behöva montera loss skon från foten...


Och så mina helt underbart sköna byxor från danska Gustav.
Gillar dem!
Och dem fyndade jag också.
Tänk, vad jag tjänar pengar hela tiden:-D


Lagom långa, kul detaljer, och otroligt bekväma.
Ett märke jag ska titta närmare på, de säljs i en butik här i staden. 


(VG ignorera byggmaterialet i bakgrunden på bilden....)

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar