måndag 21 april 2014

Att fundera på

Funderar nu över följande:

Hurdan handdukstork ska vi sätta upp på toaletten? 
Hur kan små, små chokladägg tillsammans väga två kilo? Det gjorde de inte i påsen.
Varför går solen per automatik i moln, när jag är färdig med dagens måsten, och har tid att gå ut och sätta mig i trädgården?
Kan man bära en färgglad sommarklänning tillsammans med beige skor?
Hur speedar man upp en dator som helt plötsligt beslutat sig för att jobba i samma takt som ett mycket gammalt telefonmodem?
Varför kan jag aldrig någonsin bli bättre på Ruzzle?
Vad är det som rasslar i dörren på bilen? En av mina lösa skruvar?
Var är mina läsglasögon någonstans? 
(OBS:stående fråga)
Tänker tio procent av Sveriges befolkning verkligen rösta på SD? Verkligen??
Vart tog gräslöken jag planterade vägen?
It's gone.
Hur lång tid kan DET TA för en sträckning i vaden att bli bra?
När ska jag få tid (och mental styrka) att prova ut, och köpa en ny bikini? Behöver den om tio dagar.
Hur ska jag förhålla mig till påståenden som "Om du inte sover ordentligt, kan du bli sjuk". Ska detta på något sätt hjälpa mig att sova bättre?




PUCK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar