onsdag 20 november 2013

Vackert!

De här bilderna gillar jag!

Först ut Melissa McCarthy på Elles framsida.
Melissa McCarthy, som fick mig att vika mig dubbel av skratt, över hennes helt underbara karaktär i Bridesmaids.
Hon är SÅ rolig!

Melissa finns också med som en av de två huvudkaraktärerna i tv-serien Mike och Molly, som jag inte alls förstår mig på - den verkar mest baseras på att två "lustiga" tjockisar blir ihop. Fniss??

Men i vilket fall som helst: Bilden i Elle är fantastisk, dels för att Melissa McCarthy är så otroligt söt, men också för att de faktiskt (!) låter henne se tjusig och glamorös ut.


Tummen upp!



Och så min eviga darling, Dawn French!
Inte bara en av världens roligaste kvinnor, utan också en verklig snygging.
Och fast än hon gått ner massor i vikt, är hon verkligen inte trådsmal, vilket får henne att se mycket yngre ut, än de 56 år, hon är.
Klokt drag, att inte tappa allt hull...

Här i en brittisk tidning,( som jag tror kommer ut nu i december).



Nice!

PUCK ☼

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar