fredag 8 november 2013

Kappahls underkläder- Fifty shades of grey?

Kappahl går ut med en ny underkläderskollektion - Fifty Shades of Grey - direkt inspirerat av erotik (hmmph)romanen som sålt i miljontals ex världen över.
Författaren (en stadig brittisk dam i femtioårsålder), har också varit med och tyckt till om designen.
Och ja, jag vet inte...
Vad ska man med en silkesmask till?
Egentligen?

"Ho, ho älskling, släpp kantkgräslipparen, och kom in ska jag visa dig något"


Däremot ser underkläderna ut att faktiskt kunna passa en riktig kvinna, med kupstorlekar från A till D-kupa iallafall.
Det finns hipstertrosor i olika modeller och string. (För den som gillar det)
Dessutom görs en del av kollektionen i XLNT - Kappahls linje för storlekar från 44. Heder åt dem.

Sen undrar jag hur mycket sidenslipsar, sidenmasker och nyckelhalsband Kappahl kommer att sälja?

Men prova kläderna, det tänker jag göra.





Fotnot* Fifty Shades of Grey (Femtio Nyanser av Honom sv övers) handlar om den unga och åh, så vackra Anastasia, som träffar den rike, stilige men åh, så uppfuckade Mr Grey, som visar sig helst vilja låsa in henne och utföra all slags BDSM- sex med henne.
Medan hon försöker läka hans djupa, själsliga sår.

Antagligen är jag a) för gammal b) för blasé c) för sömnig för de här romanerna.
Jag tog mig igenom den första (i studiesyfte, mind you), plågade mig håglöst igenom den andra, men den tredje klarade jag inte.
Fifty Sounds of Yawning, om ni frågar mig...

PUCK ☼
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar