söndag 15 januari 2012

O-shoppar

Har inte hittat något rea-fynd i butikerna.
Faktiskt.
Förvånande men skönt.
Brukar alltid försöka tänka fram till nästa vinter, och att jag kan ha glädje av fyndad vinteroutfit då.

Men nä, jag har hittills inte direkt fastnat för något.
Och lika bra är det.

Så jag har haft en väldigt trevlig icke-konsumtionshelg:)
Träning, café-fika, god middag (hemma), lite konstutställning, liten konsert och ett pub-besök med väninna och man.
Söndagen avslutades med bio.
Såna här helger får mig att hämta nya krafter för att orka med veckans berg-och dalbanor.
För jag vet att imorgon är det race fram till nästa helg.

Nu: Soffa med filt och varm choklad.


Sett :The Girl with the Dragon tattoo - bättre än väntat.
Läst: Niceville av Kathryn Stockett - otäck berättelse från 60-talets södra USA. Mycket läsvärd.
Ätit: Popcorn. Det bästa snackset ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar