onsdag 10 augusti 2011

Vissa dagar.

"Vissa dagar e man glader,
andra dagar får man spader."

Povels odödliga ord.
Spader-dag idag dessvärre.

Hur tacklar jag det?

Leila bakar. För det första; jag ÄLSKAR bullar och kakor och pajer. Bara det är sött, knaprigt eller krämigt.
Och Leila är lika söt som sina bakverk. Man andas färg och sol och livsglädje.


Embrace it. Vila i eländet. Det finns ingen bättre än Morrissey för det.



Frisk luft i mängder. Är det ljust ute, bättre. Men även regnpromenad kan funka.

Ge mig själv något fint. Det behöver inte vara dyrt och lyxigt, men det ska vara bara till mig.
Min Tradera-vinst har kommit. Blev SÅ glad. Velat ha länge:)
Prime Boots i den ljusa fina färgen. Med ros:)

Dricka te och äta skorpor. Kan inte riktigt svara på varför det fungerar?
Men det gör det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar