lördag 16 augusti 2014

Paris, från Line of Oslo

Vill tipsa om en byxa som jag köpte i våras, och som har en sådan där riktigt bra passform, som är svår att hitta om man som jag
A) är ett äpple hög
B) kurvig

Paris pant från Line of Oslo köpte jag i vitt i våras, och blev så förtjust att jag köpte ett par kittfärgade( beige? )när jag lyckades hitta dem på rea.
Lagom långa, lagom smala, och inte helt raka baktill, utan svänger in i svanken, så att det faktiskt GÅR att ha dem utan skärp. 
Fast bomull, minimalt med stretch, känns som en korsett när de är nytvättade, men å andra sidan håller de formen!


I vitt.


Finns alltså även i höst, i den här fina vinröda färgen.


Här är mina beige, tillsammans med favorittopp från Fransa och en superskön jerseykavaj från Saint Tropez.


Vandrar nu ut i hopp om torrt väder!

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar