lördag 23 augusti 2014

Fortfarande harkel, host.

Eländiga skitförkylningshosta som inte GÅR ÖVER. 
Inne på tredje veckan, dödstrist att lomma runt som ett tbc-offer.
Antingen hostar jag upp lungmos.
Eller så kräks jag av hostmedicinen...

Har försökt att göra kul lördag idag, har tex beställt nya glasögon! (Det är ju lite kul iallafall.)
 Den söta flickan hos optikern tog snällt kort på mig i alla bågar jag gillade, så att jag skulle kunna kolla i lugn och ro hemma. Och även om man kan undra vem den bistra gamla damen på korten är, så var det ju snygga bågar.
Färdiga nya brillor om två veckor:)

Sedan fikade sambon och jag på kafé- och sedan shoppade vi.
Supersnygga skor till honom, reabyxor (70%) till mig. Adventure pant, från Superfine, ungefär världens skönaste byxa, men så ohemult dyr i vanliga fall så den kan endast följa med hem på rejält rabatterat pris! 


Hann med långlur på eftermiddagen, innan det var dags för bio.
Sedan var vi rejält slut! Båda två.

Ber nu om en god natts sömn, och mindre hosta nästa vecka!

Sängen.
My true love.

Friskhetstecken - att kunna äta popcorn utan att dö Host-döden?

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar