fredag 15 augusti 2014

Nya tider, nya seder, nya kläder

Hur gärna jag än vill att sommaren ska stanna, så kryper hösten på.
Deppigt, men sant...
Dags att kolla upp höstgarderoben.

Svarta byxor.
Behövs alltid. Lägger oftast inte ner allt för mycket pengar, för jag sliter på dem nåt grymt.
De billigare kedjorna har prisvärda varianter. 

Just de här Vero Moda, tror jag.

Gillar sandaler med vristrem. Supersnygga från Rizzo, med human klackhöjd.
Ger inte lika vintrig känsla som hela pumps.

Och så en svart jacka behöver jag förstås, inte bara kavaj.
I lite tuffare modell, så känner man sig inte riktigt så uppklädd, och business-stel:)

Finns massor i olika modeller nu.
( denna från Lindex förmodligen inte alls i skinn. Mer gummi, typ)

Och så har jag beställt en sådan här topp på postorder faktiskt.
Inte så lite rippad, från ett betydligt dyrare märke...
Men är den skön, och sitter bra så!

PUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar