söndag 5 maj 2013

Slappar

Släpade mig iväg till gymmet i morse i förmiddags.
Lyckades ta mig igenom mitt program.
Utan större entusiasm, man kanske inte ska klämma en pava vin kvällen innan?
Släpade mig hem.
Har sedan dess slappat, och fikat mig igenom dagen.
Somnade i solen på altanen. Nu är det Fru Röda Näsan här.


 Jag är djärv och tapper och slänger IVÄG JACKAN!
DET ÄR 13 GRADER I SKUGGAN OCH SÄKERT 20 I SOLEN!
Not så djärv och tapper alltså.

 Scilla.
Som tagit sig upp, trots att icke ett löv är undanskaffat.
Kan inte räfsa.
Men blev så glad av allt det blå:)
Och Puckarmen får också vara med på kortet, iallafall skuggan. 


Här har man det rätt bra, hockey på tv istället för söndagsdeckare (hrrmpff) men slösar gärna timmar på att youtuba mysko "dokumentärer" om spökerier i Storbritannien (Var annars).

Blandat med andra mysko dokumentärer. Typ "Half man, half tree".
I´m such a cultivated person.

Lyssnar med viss ängslan på ljuden ifrån köket.
Så där låter inte en frisk diskmaskin...


PUCK ☼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar